Гарантії

Ми співпрацюємо тільки з офіційними постачальниками велозапчастей і аксесуарів в Україні.

Ми надаємо заводську гарантію на всі товари в нашому магазині! Кожен товар ми перевіряємо перед відправкою, що мінімізує можливість відправки бракованого товару.

Також ми працюємо відповідно до закону "Про захист прав споживачів" і у кожного покупця є 14 календарних днів для обміну або повернення товару, якщо він не був у використанні і збережена цілісність упаковки.


Ви можете бути впевненими в якості придбаного у нас продукту!




Що робити при виникненні гарантійних випадків?

1. Рекомендуємо зберігати заводську упаковку і всю документацію, що з нею йде а також чек.

2. Після виникнення дефекту, варто негайно припинити подальше використання товару. Зробити чіткі фотографії, на яких видно сам дефект, описати ситуацію і відправити нам на пошту: info@veloparts.com.ua

3. Як ми можемо вирішити проблему:

  • відремонтуємо виріб
  • замінимо на ідентичний товар
  • повернемо гроші
4. Гарантія поширюється тільки на заводські дефекти, але в даний перелік не входять витратні матеріали: ланцюги, покришки, камери, картриджі, різного роду хімія і підшипники.


Гарантія не поширюється:

1. На зовнішні дефекти або неповну комплектацію, яка не була виявлена при прийнятті продукції;

2. На викривлення колеса в ході його неправильної установки (радіальне биття або так званої "вісімки");

3. На пошкодження, завдані умисно або з необережності. Що виникли внаслідок недбалого ставлення, попадання сторонньої рідини або предметів. А також при використанні товарів не за призначенням;

4. На природний знос;

5. На пошкодження товару при використанні його з порушенням правил експлуатації або зберігання;

6. На пошкодження в результаті стихійних лих;

7. На пошкодження, які можна усунути шляхом обслуговування товару, його змащення, налаштування, очищення вироби від бруду і пилу;

8. На пошкодження, які виникли в результаті розбирання/збірки не кваліфіційованим персоналом (колеса, втулки, каретки, вилки тощо)