Гальмівні колодки


Гальмівні колодки

Гальмівні колодки , є тим елементом, завдяки якому передається зусилля від натискання на гальмівні ручки і в підсумку тертю об обід або ротор, що в наслідку зупиняє сам велосипед. Гальмівні колодки бувають як дискові так і обідні. Перші з'явилися порівняно недавно і нагадують автомобільні. Та й сам принцип гальмування не сильно відрізняється якщо на велосипеді встановлені дискові гальма. Компанії Quaxar, Baradine і XLC представлені в нашому інтернет-магазині Велопартс. Основний плюс таких гальм в силі тертя, що дає можливість дуже швидко зупинити велосипед.

Гальмівні колодки для ободних гальм частіше зустрічається тип. Вони встановлені на дитячих велосипедах, шосейники, дорожніх і не дорогих MTB велосипедах. Такий тип гальм був створений досить давно і відомий своєю простотою і дешевизною. Хоча важливо розуміти, що дешеві гальмівні колодки від дорогих відрізняються не тільки фірмою а й якістю самої гуми, яка в другому варіанті буде більш стійка при перепадах температур і в мокру погоду. Так що варто бути виборчим і не купувати занадто дешеві колодки для обіду.

Важливим зауваженням буде вчасно помічати знос і своєчасно проводити заміну колодок. Практично на всіх видах є індикатори зносу, які попередять Вас про необхідність заміни. Якщо ж цього не зробити, то гумове покриття зітреться і проступить її металева частина, яка зашкодить Ваш обід, а при сильному зносі може і зовсім його розірвати. Не рідкісні випадки неправильної установки, при якому гумова частина треться або не рівномірно, або зачіпає покришку, що може її пошкодити і в підсумку розірвати. & nbsp;

Існує ще один різновид - гальмівні колодки картриджного типу . Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

/ P>

Існує ще один різновид - гальмівні колодки картриджного типу . Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

/ P>

Існує ще один різновид - гальмівні колодки картриджного типу . Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

 

Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

 

Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

 

Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

 


Порівняння товарів (0)



+ 5 грн. бонус
Колодки гальмівні Shimano S70T
+ 4 грн. бонус
Гумки гальмівних колодок Shimano R55C + Dura-Ace касетна фіксація
+ 4 грн. бонус
Гумки гальмівних колодок Shimano Dura-Ace R55C3 касетна фіксація
+ 19 грн. бонус
Гальмівні колодки шосейних гальм BR-2400, R50T4 =5пар
+ 24 грн. бонус
Гальмівні колодки Shimano Zee / Saint H03C з радіатором напівметал
+ 10 грн. бонус
Гальмівні колодки Shimano Ultegra R55C4 картріджний тип
+ 6 грн. бонус
Гальмівні колодки Shimano Ultegra R55C3 картріджний тип
+ 6 грн. бонус
Гальмівні колодки Shimano Ultegra BR-6700 R55С3 касетна фіксація
+ 8 грн. бонус
Гальмівні колодки Shimano R55C4 картріджний тип для BR-R7000 / 5800
+ 5 грн. бонус
Гальмівні колодки Shimano R50T2 для Кантільоверниє гальм BR-CX50
+ 4 грн. бонус
Гальмівні колодки Shimano M70T3 V-brake для BR-M570 / M510
Показано з 1 по 15 із 412 (всього сторінок: 28)