Гальмівні колодки


Гальмівні колодки

Гальмівні колодки , є тим елементом, завдяки якому передається зусилля від натискання на гальмівні ручки і в підсумку тертю об обід або ротор, що в наслідку зупиняє сам велосипед. Гальмівні колодки бувають як дискові так і обідні. Перші з'явилися порівняно недавно і нагадують автомобільні. Та й сам принцип гальмування не сильно відрізняється якщо на велосипеді встановлені дискові гальма. Компанії Quaxar, Baradine і XLC представлені в нашому інтернет-магазині Велопартс. Основний плюс таких гальм в силі тертя, що дає можливість дуже швидко зупинити велосипед.

Гальмівні колодки для ободних гальм частіше зустрічається тип. Вони встановлені на дитячих велосипедах, шосейники, дорожніх і не дорогих MTB велосипедах. Такий тип гальм був створений досить давно і відомий своєю простотою і дешевизною. Хоча важливо розуміти, що дешеві гальмівні колодки від дорогих відрізняються не тільки фірмою а й якістю самої гуми, яка в другому варіанті буде більш стійка при перепадах температур і в мокру погоду. Так що варто бути виборчим і не купувати занадто дешеві колодки для обіду.

Важливим зауваженням буде вчасно помічати знос і своєчасно проводити заміну колодок. Практично на всіх видах є індикатори зносу, які попередять Вас про необхідність заміни. Якщо ж цього не зробити, то гумове покриття зітреться і проступить її металева частина, яка зашкодить Ваш обід, а при сильному зносі може і зовсім його розірвати. Не рідкісні випадки неправильної установки, при якому гумова частина треться або не рівномірно, або зачіпає покришку, що може її пошкодити і в підсумку розірвати. & nbsp;

Існує ще один різновид - гальмівні колодки картриджного типу . Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

/ P>

Існує ще один різновид - гальмівні колодки картриджного типу . Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

/ P>

Існує ще один різновид - гальмівні колодки картриджного типу . Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

Спочатку вони стоять трохи дорожче своїх побратимів, але ті хто їх хоч раз купив вже більше не перейде на звичайні. Основні перевага колодок картриджного типу полягає в тому, що їх немає необхідності налаштовувати кожен раз при зміні, так як змінюється тільки вкладиші, а сама підстава колодки залишається нерухомим. Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.

Тобто налаштувавши правильно їх один раз, більше Вам не доведеться цього робити. Вкладиші для гальмівних колодок картриджного типу коштують досить дешево, так що не варто думати про великий переплати, переходячи на цей тип колодок.


Порівняння товарів (0)



+ 4 грн. бонус
Змінні картриджі шосе XLC RP-V01, 4шт, 55 мм, чорно-червоні
+ 9 грн. бонус
Колодки ободних гальм AVID Avid 20 R Performance Standard V-Brake
+ 21 грн. бонус
Колодки ободниє Шосейний AVID Shorty Ultimate Cantilever
+ 15 грн. бонус
Колодки ободниє AVID для Shorty Brake Pads
+ 9 грн. бонус
Колодки картриджі ободниє AVID Rim Wrangler 2 Brake Pads
+ 35 грн. бонус
Колодки для карбонових ободів картридж Avid Shorty Ultimate
+ 15 грн. бонус
Колодки для дискового гальма Avid BB5 органіка
+ 19 грн. бонус
Колодки для дискових гальм AVID CODE METAL
+ 5 грн. бонус
Колодки гальмівні катриджному KLS Dualstop V-01 для V-Brake
+ 6 грн. бонус
Колодки гальмівні катриджному KLS Controlstop V-01 для V-Brake
Лідер продажів
+ 8 грн. бонус
Колодки гальмівні Tektro S20.11
+ 17 грн. бонус
Колодки гальмівні SRAM Juicy / BB7
+ 19 грн. бонус
Колодки гальмівні SRAM Elixir | XX | X0 | DB1 / 3
+ 19 грн. бонус
Колодки гальмівні SRAM Avid Juicy / BB7
+ 28 грн. бонус
Колодки гальмівні SRAM AM DB BRAKE PAD SRAM HRD SNTR / STL 1 SET 00.5318.010.004
Показано з 1 по 15 із 373 (всього сторінок: 25)