Колесо переднє DT Swiss H 1900 Spline 27,5 дюймов IS 35 15/110 Boost | Veloparts

+ 127 грн. бонус
Виробник: DT Swiss
Код товару: 20768-09
Кількість бонусних гривень 127
Немає в наявності

  • 6 372грн.



Оплата при отриманні або на картку

продукту

Колесо переднє DT Swiss H 1900 Spline 27,5 дюймів IS 35 15/110 Boost це гібридне колесо яке можна використовувати в стилі ендуро. Колесо розраховане для E-Bike, але так само воно призначене для звичайних велосипедів з підвищеним навантаженням. У цій моделі швейцарських коліс застосовані нові технології, які роблять його дуже міцним , але в той же час дуже легким.

Обід виготовлений з алюмінієвого запатентованого сплаву і розрахований на застосування широких покришок. Втулка встановлена ​​DT Swiss 370 MTB, яка має стандарт Boost . У втулки кріплення ротора під 6 болтів і вісь 15 мм.

Посилені і міцні спиці DT hybrid 1 додають міцному обода ще більшої міцності і торсіонної стійкості. Ніпеля DT ProLock Squorx поєднують в собі простоту використання , але при цьому легкий вага і оптимальну продуктивність. Сферична контактна поверхня ідеально поєднує ніпель з спицею.

Колесо переднє DT Swiss комплектується бескамерной стрічкою та безкамерний ніпелем .

Характеристики:

  • Виробник: DT Swiss
  • Модель: H 1700
  • номер: W0H1900BHIXSA07778
  • Діаметр колеса: 27,5 дюймів
  • Стандарт: який враховує тенденцію розширення коліс в легкому корпусі, але при цьому залишається міцним. & nbsp; Всі колеса мають профілі обода, розроблені спеціально для максимізації матеріалу обода в усіх категоріях ваги, ширини і продуктивності.
  • Tubeless ready : & nbsp; Все колеса SPLINE® ONE спроектовані так, щоб бути готовими до роботи без камери з використанням бескамерной стрічки DT Swiss DT. Обіду були спроектовані, щоб мати профіль, який зводить до мінімуму сили, прикладені до бічної стінки обода. Ця оптимізація обода забезпечує швидку установку і відмінну посадку покришок.
  • Straight pull spokes: & nbsp; Щоб досягти ідеального балансу між легким вагою і жорсткістю, на всіх колесах SPLINE® ONE використовуються високоякісні стикові і ковані з нержавіючої сталі спиці DT Swiss в трьох хрестоподібно стилі. & nbsp; Ці прямі, міцніші, ніж звичайні спиці, як і раніше легко обслуговуються і замінюються стандартними інструментами.
  • Double Butted spokes: & nbsp; спиці мають два різних діаметра. & nbsp; Частина цієї спиці виготовляється холодної куванням для отримання меншого діаметру. & nbsp; Отже, ця тонша деталь дозволяє зменшити вагу і одночасно поліпшити пластичність.
  • Boost: & nbsp; Втулки мають збільшення відстань між фланцями. & nbsp; Це має істотні переваги: ​​менший кут нахилу спиці і поліпшена симетрія дозволяють створити більш жорстке і міцне колесо.
  • SPLINE® & nbsp; hub shell: & nbsp; Полегшений, агресивно виглядає корпус втулки, спеціально розроблений для використання з прямими спицями.
  • Two-piece hub body: & nbsp; всі колеса мають унікальний корпус втулки, який виготовляється двома способами. & nbsp; Цей процес дозволяє оптимізувати конструкцію корпусу втулки, зберегти структурну цілісність і знизити загальну вагу без шкоди для міцності.
  • Ratchet System Freehub: & nbsp; Ця запатентована система вільного ходу використовує прецизійні & nbsp; храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
Полегшений, агресивно виглядає корпус втулки, спеціально розроблений для використання з прямими спицями.
  • Two-piece hub body: & nbsp; Все колеса мають унікальний корпус втулки, який виготовляється двома способами. & Nbsp ; Цей процес дозволяє оптимізувати конструкцію корпусу втулки, зберегти структурну цілісність і знизити загальну вагу без шкоди для міцності.
  • Ratchet System Freehub: & nbsp; Ця запатентована система вільного ходу використовує прецизійні & nbsp; < b> храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і на надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
  • Полегшений, агресивно виглядає корпус втулки, спеціально розроблений для використання з прямими спицями.
  • Two-piece hub body: & nbsp; Все колеса мають унікальний корпус втулки, який виготовляється двома способами. & Nbsp ; Цей процес дозволяє оптимізувати конструкцію корпусу втулки, зберегти структурну цілісність і знизити загальну вагу без шкоди для міцності.
  • Ratchet System Freehub: & nbsp; Ця запатентована система вільного ходу використовує прецизійні & nbsp; < b> храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і на надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
  • спеціально розроблений для використання з прямими спицями.
  • Two-piece hub body: & nbsp; Все колеса мають унікальний корпус втулки, який виготовляється двома способами. & nbsp; Цей процес дозволяє оптимізувати конструкцію корпусу втулки, зберегти структурну цілісність і знизити загальну вагу без шкоди для міцності.
  • Ratchet System Freehub: & nbsp; Ця запатентована система вільного ходу використовує прецизійні & nbsp; храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
  • спеціально розроблений для використання з прямими спицями.
  • Two-piece hub body: & nbsp; Все колеса мають унікальний корпус втулки, який виготовляється двома способами. & nbsp; Цей процес дозволяє оптимізувати конструкцію корпусу втулки, зберегти структурну цілісність і знизити загальну вагу без шкоди для міцності.
  • Ratchet System Freehub: & nbsp; Ця запатентована система вільного ходу використовує прецизійні & nbsp; храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
  • який виготовляється двома способами. & nbsp; Цей процес дозволяє оптимізувати конструкцію корпусу втулки, зберегти структурну цілісність і знизити загальну вагу без шкоди для міцності.
  • Ratchet System Freehub: & nbsp; Ця запатентована система вільного ходу використовує прецизійні & nbsp; храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
  • який виготовляється двома способами. & nbsp; Цей процес дозволяє оптимізувати конструкцію корпусу втулки, зберегти структурну цілісність і знизити загальну вагу без шкоди для міцності.
  • Ratchet System Freehub: & nbsp; Ця запатентована система вільного ходу використовує прецизійні & nbsp; храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
  • b> храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування. b> храпові & nbsp; механізми, що відрізняються надзвичайно високою витривалістю і надійністю. Без інструменту дозволяє легко виконувати планове обслуговування.
    text_review_register
    Авторизація

    Детальніше про виробника

    DT Swiss

    DT Swiss

    Швейцарська компанія DT Swiss заслужено є одним з лідерів по виробництву велосипедних спиць, втулок і ободів. Продукцію DT Swiss можна побачити, як на аматорському велосипеді, так і на професійних велосипедах багатьох спортсменів.Компанія DT Swiss є ... Детальніше...