Карбоновая рама для гонок XC (вага рами приблизно 1.29 кг - BIG.NINE - M). Аеро-профіль нижньої труби, пружні нижні і верхні пір'я для максимального комфорту. Каретка BB92. Осі стандарту Boost, конічний рульової стакан для жорсткості і точного управління. Проводка Smart Entryдля усунення биття тросів усередині рами. Інтегрований захист нижньої труби і нижніх пір'я.
ГОТОВІ ДЛЯ регульованих штирів
Всі моделі аж до BIG.NINE 40 мають діаметр підсідельного штиря 30.9 мм. Збільшена площа дотику підвищує міцність в районі з'єднання верхньої і підсідельної труби, дозволяючи встановлювати регульований підсідельний штир. Моделі від BIG.NINE LIMITED мають внутрішню проводку приводу підсідельного штиря, для інших моделей потрібно штир з зовнішньої проводкою.
УЛЮБЛЕНЕЦЬ ПРЕСИ
Наші класичні хардтейли люблять не тільки велосипедисти, але і міжнародна велопресса, що відзначає дизайн і роботу інженерів. De Telegraaf в Нідерландах віддав перемогу на тестах BIG.NINE XT-EDITION, польський журнал bikeBoard нагородив BIG.NINE 500 в номінаціях "найнижча вага" і "розумна ціна".
SMART ENTRY
Троси, сорочки та гідролінії закріплені всередині рами з натягом, що запобігає їх биття про труби на нерівностях. Всі вхідні і вихідні елементи замінні, для сумісності з будь проводкою: Di2, гідролінії, гальмівні сорочки та сорочки перемикання.
ГЕОМЕТРІЯ СУЧАСНОГО Хардтейли
Карбонові (СF) і алюмінієві (LITE) моделі мають довгий річ в 422 мм, кут рульової в 70 градусів, кут підсідельної труби 73.5 градуса і 80-міліметровий винос. (BIG NINE & amp; ndash M), це XC-геометрія нового покоління. Агресивна верткість і спокійна стабільність, щоб відповідати вимогам сучасного кросськантрі.