R2 TRAIL

R2 TRAIL

Нова лінійка шоломів від Чеського бренду для ще більшого захисту.

Чеський бренд R2 останнім часом, як в себе випускає бомбезно аксесуари. Форсований перцем і піцою з васабі, дизайнер видає сміливі форми в яскравих кольорах, які грають один з одним на межі фолу. І щось ми не дуже хочемо, щоб хтось це зупиняв.


У мене на столі лежить шолом Trail. Його матова поверхня майже не грає на сонячних променях. В поле периферійного зору шолом виглядає кольоровим плямою з бездонними провалами вентиляційних отворів. Перекладаю очі на шолом: прямий погляд обіцяє конфлікт. Це виклик! Зони акцентів синього кобальту задирають цегляно-червоний відтінок, немов підліток, який протестує застарілим засадам своїх батьків.


На таких войовничих контрастах побудовані всі колірні поєднання в лінійці R2 Trail. Стабільна пара з кола Іттена синього і оранжевого влаштовує гучну сварку з чорним козирком, що закриває добру третину шолома. Двоколірний чорно-зелений волає так, що загубитися в травневому листяному лісі не вдасться, коли все зелено навколо, ніби хтось відключив канали R і B в консолі Всесвіту. Оксамитовий чорний / флуоресцентний лайм гарантовано викликає епілептичний припадок в яскравий сонячний день у хворого астигматизм бідолахи. Чорний і білий - класичні антиподи: як Інь і Янь, вони відштовхують і знову притягують один одного. І повідомлення хакі / лайм ніяк не назвеш легким на візуальної мовою: це умисне порушення маскування, якого відмовлявся знаменитий снайпер В'єтнамської війни Карлос Хеткок, носячи біле перо в капелюсі.


Дизайнерське рішення шоломів R2 Trail підійде людям, яким є, що сказати. Це дуже яскраві аксесуари, які підійдуть сміливим і сильним. Немов яскравий шкіра отруйного жаби-листолазів, шолом Trail попереджає: "тримайся подалі". Непоміченим на Трейл в ньому не залишиться жоден ендуро-райдер.




R2 Trail створений за технологією in mold. П'ять окремих блоків з міцного ABS-пластика наплавлені на пінополістиролова каркас. Блоки перекривають один одного на стиках, складаючи таким чином дуже міцний подвійний сендвіч, запобігає розтрощення шолома при важкому ударі, а також захищає від точкових дотиків.


Масивна задня частина висотою 14,5 сантиметрів повністю закриває потилицю, а товщина досить щільного пінопласту каркаса варіюється між 2 сантиметрами в лобовій зоні і до 3 сантиметрами на верхівці. Чехи не поскупилися на матеріалах, тому будьте впевнені, що шолом R2 захищає так само круто, як він і виглядає.



На нижней грани шлема по всему периметру проложена еще одна лента из пластика ABS. Она здесь совсем не для эстетического вида, а ради структурного усиления гнезд лямок, которые в шлеме четыре штуки. Крепление в R2 Trail открытого типа, удешевляет производственные затраты и позволяет заменить их самостоятельно, если какие-то детали выйдут из строя. В противном случае пришлось бы приобрести новый шлем, при цене R2 Trail мало кому придется по вкусу. Пластик по периметру укрепляет зону вокруг посадочных гнезд, чтобы они не роздовбувались от длительного использования и чтобы их не вырвало в момент контакта с поверхностью.


Така зовсім не дрібна деталь показує рівень чеської інженерії. Продумано все і навіть трохи більше.


Пластикові натяжних системи Ergo-Fix можна переставляти в різних положеннях. Для цього застібка має три отвори для фіксації відповідного діаметру голови. Слід зазначити, що посадка шолома трохи туга. Перелаштувавши кріплення в далеке становище, я все одно повинен впритул повернути кільце проти годинникової стрілки, щоб вільно надіти шолом в розмірі L (58-61 см). У застебнутому положенні система Ergo-Fix сама підлаштовується під форму задньої частини черепа і сильно охоплює всю голову. Мабуть, навіть занадто сильно. Механізм бакли в застебнутому положенні має великий запас міцності. Коли крутиш колесо по ходу годинникової стрілки, немає і натяку на те, що всередині може щось зламатися. Лямки вже стискають голову до болю, а механізм продовжує крутитися вільно і чітко фіксуватися на кожен звук "клац".



Замки дозволяють підлаштувати бажану довжину лямок не знімаючи шолома з голови. На відміну від D-образної петлі, не потрібно продягати лямки через вузький отвір вправними рухами пальців і потім підтягувати їх, щоб в результаті зрозуміти, що ти десь перестарався і повинен виконати цю вправу з самого початку. Це дратує. Тому чехи обрали замочок, який фіксується одним пальцем. Загалом, ставлю жирний плюс чехам за вибір фурнітури.


R2 Trail має 16 вентиляційних отворів і не дивлячись на свою фортецеподібну статура, дивно добре продувається. Козирок закриває 1/3 всього шолома і для того, щоб утримати цю величезну деталь на расколбас, чеський дизайнер вирішив не розмінюватися на дрібниці, інтегрувавши в каркас три алюмінієві втулки під гвинт М4 одночасно під внутрішній шестигранник і Torx. Широченную головку гвинта з шістьма лапами можна крутити і пальцями без інструменту - це так увага до деталей!


Шкода, що в порівнянні з R2 Spyker форумі кріплення для екшн-камери, але можна приклеїти її за допомогою рідного кріплення.


На ходу козирок закриває великий огляд, але плюсову сторону такого рішення відчуваєш в задушливий сонячний день після дощу. Жоден промінь сонця не дістанеться твоїх очей. Як і коса злива не залляе їх з таким довгим навісом. Крім сонячної захисту та естетичного вигляду, такий масивний козирок вбереже вашу шию при фронтальному падінні.



Підкладки широкі і дуже м'які на дотик. Вони оброблені антибактеріальними засобами, які гарантують звільнення від походу до диспансеру після дня, проведеного в пеклі. Але все ж радимо відразу придбати другий набір подушечок, щоб не зупиняти рух, поки перший сушиться після прання.


Шолом не хочеться знімати, навіть при вазі майже в 400 р За мірками українських реалій R2 Trail коштує недешево, але увага до деталей коштує цих грошей. При ціні базової ендуро-моделі від ААА-брендів чехи R2 пропонують топову комплектацію. Така продумана конструкція зустрічається в неназваних компаній вже зовсім не по Українській $ 200-250 і в цьому світлі ціна, яку просять за Trail, вже виглядає не так страхітливо.



Купити R2 TRAIL можете в нашому інтернет-магазині:

Синій

Червоний

Чорний




Написати коментар

Авторизуйтесь авторизуйтесь або зареєструйтесь для написання відгуку

Теги: