Велосипед Merida ONE-SIXTY 6000 M(17") SHINY/MATT чорний | Veloparts
Карбоновий передній трикутник і задній трикутник з міцного алюмінієвого 6016, агресивна ендуро-геометрія. Конічний рульової стакан і осі Boost, надійні колеса і точне управління. Система внутрішньої проводки Smart Entry усуває биття тросів і гидроліній об стінки труб. Каретка BB92 для максимально ефективної передачі енергії і 165 мм ходу задньої підвіски з "плаваючим" амортизатором.
ПОДВЕСКА FLOAT LINKНижнє кріплення амортизатора рухається разом з усією системою підвіски, забезпечуючи "плюшевий" і ефективність педалювання. Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски і її прогресію, зробивши систему Float Link дуже чутливою, з відмінною підтримкою в середині, що дає відчуття набагато більшого ходу, ніж зазначені, в назві моделі. Підвіска Float Link дає відчуття нескінченності ходу, при цьому залишаючись повністю контрольованою на підйомі.
ПЕРЕВІРЕНА КОНСТРУКЦІЯONE-SIXTY & amp; ndash один з головних шоу-стопперів в лінійці наших двухподвесов. Він відчуває себе відмінно як на трасах Enduro World Series, в руках Тоні Феррейра, так і в об'єктивах фотокамер преси. FLOW назвали його "істин претендентом на звання кращого трейлового байка за свої гроші, з усіх на яких ми їздили" і "він правильний - правильні кути, правильні компоненти і правильна ціна".
КРІПЛЕННЯ TRUNNIONКріплення амортизатора за принципом цапфи дало розробникам більше свободи у використанні амортизатора з невеликим розміром по осях, але зі збільшеним ходом. Разом з підшипниками в верхніх осях кріплення, це призвело до збільшення чутливості амортизатора і можливості ідеальної настройки загальної продуктивності підвіски.
КАРБОН АБО АЛЮМИНИЙДві версії: з переднім карбоновим трикутником і заднім трикутником зі сплаву 6061, що а також, повністю алюмінієва версія. Невелика прибавка в вазі в порівнянні з "карбонової" моделлю, і ми отримали прекрасну альтернативу для тих, хто хоче повністю алюмінієвий байк або тих, чий бюджет обмежений. У 2019 всі моделі виробляються з повністю карбоновим лінком для зниження ваги і збільшення жорсткості.
АГРЕСИВНА ГЕОМЕТРІЯПеревірений в гонках улюбленець преси, наш ONE-SIXTY оснащений короткими 430-міліметровими пір'ям для більшої спритності, довгим Річем, заваленим кутом рульової і низьким центром ваги. Те, що називається " агресивної ендуро-геометрією ".
ТЕХНОЛОГІЯ BOOSTСтандарт Boost спереду і ззаду. Додаткові 6 міліметрів ширини задньої осі і 10 додаткових міліметрів передній, 148 і 110 міліметрів відповідно. Менший кут з'єднання спиць і корпусу втулки робить колесо жорсткіше і міцніше. Лінія ланцюга зміщена назовні - необхідний умова для скорочення довжини нижніх пір'я.