Велосипед Merida ONE-SIXTY 600 L(18.5") SILK OLIVE(червоний) | Veloparts
Легка рама зі сплаву серії 6066 з потрійним баттинг труб, гидроформингом і гладкими швами. Конічний рульової стакан і осі стандарту Boost для точного управління. Внутрішня проводка Smart Entry для запобігання биття тросів об стінки труб рами.
ПОДВЕСКА FLOAT LINKНижнє кріплення амортизатора рухається разом з усією системою підвіски, забезпечуючи "плюшевий" і ефективність педалювання. Наші інженери змогли точно розрахувати параметри важеля підвіски і її прогресію, зробивши систему Float Link дуже чутливою, з відмінною підтримкою в середині, що дає відчуття набагато більшого ходу, ніж зазначені, в назві моделі. Підвіска Float Link дає відчуття нескінченності ходу, при цьому залишаючись повністю контрольованою на підйомі.
ПЕРЕВІРЕНА КОНСТРУКЦІЯONE-SIXTY & amp; ndash один з головних шоу-стопперів в лінійці наших двухподвесов. Він відчуває себе відмінно як на трасах Enduro World Series, в руках Тоні Феррейра, так і в об'єктивах фотокамер преси. FLOW назвали його "істин претендентом на звання кращого трейлового байка за свої гроші, з усіх на яких ми їздили" і "він правильний - правильні кути, правильні компоненти і правильна ціна".
КРІПЛЕННЯ TRUNNIONКріплення амортизатора за принципом цапфи дало розробникам більше свободи у використанні амортизатора з невеликим розміром по осях, але зі збільшеним ходом. Разом з підшипниками в верхніх осях кріплення, це призвело до збільшення чутливості амортизатора і можливості ідеальної настройки загальної продуктивності підвіски.
КАРБОН АБО АЛЮМИНИЙДві версії: з переднім карбоновим трикутником і заднім трикутником зі сплаву 6061, що а також, повністю алюмінієва версія. Невелика прибавка в вазі в порівнянні з "карбонової" моделлю, і ми отримали прекрасну альтернативу для тих, хто хоче повністю алюмінієвий байк або тих, чий бюджет обмежений. У 2019 всі моделі виробляються з повністю карбоновим лінком для зниження ваги і збільшення жорсткості.
АГРЕСИВНА ГЕОМЕТРІЯПеревірений в гонках улюбленець преси, наш ONE-SIXTY оснащений короткими 430-міліметровими пір'ям для більшої спритності, довгим Річем, заваленим кутом рульової і низьким центром ваги. Те, що називається "агресивної ендуро-геометрією".
ТЕХНОЛОГІЯ BOOSTСтандарт Boost спереду і ззаду. Додаткові 6 міліметрів ширини задньої осі і 10 додаткових міліметрів передній, 148 і 110 міліметрів відповідно. Менший кут з'єднання спиць і корпусу втулки робить колесо жорсткіше і міцніше. Лінія ланцюга зміщена назовні - необхідний умова для скорочення довжини нижніх пір'я.
ТЕХНОЛОГІЇ h3> < div class = "overlay-items" style = "display: flex; flex-flow: row wrap; text-align: center; color: rgb (21, 21, 21); font-family: & quot; Uni Sans & quot ;, Helvetica , Arial, sans-serif; font-size: 15px; position: relative! important; ">
РОЗМІР РАМИ | S | M | L | XL | ||
РОЗМІРИ ПОКРИШОК | 27.5" | 27.5" | 27.5" | 27.5" | ||
РОЗМІР РАМИ (сантиметр) | 40 | 43 | 47 | 49 | ||
ST підсідельної труби MM | 400 | < line-height: 1.42857; vertical-align: top; border-width: 4px 1px; border-style: solid; border-color: білий rgb (247, 247, 247); "> 630648 | ||||
CS довгого пір'я MM | 430 | 430 | 430 | 430 | ||
HTA УГОЛ РУЛЕВОЙ КОЛОНКИ ГР | 65.3 | 65.3 | 65.3 | 65.3 | ||
STA УГОЛ підсідельної труби ГР | 75 | 75 | 75 | 75 | ||
BD провис каретки MM | 6 | 6 | 6 | 6 | < solid; border-color: білий rgb (247, 247, 247); "> 110125 | 130 |
FL ДЛИНА ВИЛКИ MM | 562 | 562 | 562 | 562 | ||
R РІЧ MM | 410 | 440 | 474 | 490 | ||
S СТАК MM | 595 | 599 | тисячі двісті сорок сім | |||
SH СТЕНДОВЕР MM | 713 | 734 | 757 | 765 | ||
РОСТ CМ | & lt; 173 | 167 - 183 | 177 - 190 | & gt; 187 |