Що таке out mold та in mold?

Що таке out mold та in mold?

А Ви вже розібралися що таке out mold та in mold? Якщо немає, то дана стаття створена для Вас!

Припустимо, що Ви шукаєте велосипедний шолом. Цікавлячись темою, ви заходите в інтернет-магазин і бачите в описі примітка, що він виготовлений за технологією in mold або out mold. Назви можуть трохи відрізнятися і деякі компанії навіть мають авторське право на певні словосполучення, але суть від цього не змінюється. Що ці назви означають? Давайте ж розберемося.


У шоломі є два шари: зовнішній і внутрішній. Внутрішній шар виготовляється з пінополістиролу, більш відомого як "пінопласт". Це шар, який захищає голову при ударі, поглинаючи кінетичну енергію. Зовнішній шар несе декоративну функцію і в залежності від методу з'єднання з каркасом може як посилювати його структуру, так і просто бути прикрасою.




Словосполучення "in mold" і "out mold" називають дві різні технології. Шоломи, створені за методом out mold - це два окремих шару, склеєні (власне, out mold) або з'єднані міцної двосторонньої клейкою стрічкою (taped on).

Принцип in mold грунтується на сплаві зовнішнього пластикового шару зі структурним шаром пінополістиролу в єдиній матриці під гарячою парою. Зовнішній шар може складатися з двох, а іноді з трьох частин - такі шоломи називаються "подвійний in mold".

Що таке out mold?



У металеву матрицю насипаються пінопластові намистини. Матриця закривається, всередину подається гаряча пара і під тиском каркас шолома набуває свою форму. На іншій конвеєрної лінії верстат в ідентичну матрицю укладає тонкий поліетиленовий лист, який формується таким же чином. Два шару з'єднуються за допомогою клею або двосторонньої клейкої стрічки і в результаті виходить шолом з пустотами, тобто зовнішній шар несе чисто декоративну функцію, ніяк не впливаючи на посилення пінопласту каркаса.



Якщо ви візьметеся за край або за грань вентиляційного отвору, гранки матеріалу легко відокремиться від заснування. В Європі цей сегмент поступово зникає з полиць магазинів через те, що технологія in mold стає більш доступна за ціною, але в нашій країні ці шоломи ще довго будуть користуватися попитом.

Що таке in mold?



В єдину матрицю полягає пластиковий лист. У моделях середнього цінового діапазону це може бути поліетилен (PE) - матеріал для пакетів або одноразового посуду, а в дорогих - пластик ABS (акронім з невимовною розшифровкою "Акрилонітрилбутадієнстирол"), з якого виробляють зовнішні панелі для автомобілів (молдинги, дефлектори, накладки, тощо). В елітних моделях між зовнішнім і внутрішнім шаром можуть викладати навіть армирующие шари з кевлара або металевої сітки, які суттєво посилюють структурну цілісність, не даючи шолому розлетітися на окремі частини при потужному ударі. Слідом в матрицю засипають пінопластові намистини, матриця закривається і під дією гарячої пари, під тиском все це сплавлівается воєдино, створюючи нерозривну структуру без зон порожнечі між шарами.



Крім усього іншого, ця конструкція міцніше out mold. Посилений таким чином каркас має меншу схильність до нищення і краще захищає голову велосипедиста. Технологія in mold дозволяє зробити добре вентильований конструкцію з кращою аеродинамікою. Шар пластику по периметру нижньої частини шолома продовжує термін експлуатації.

Як переконатися, що шолом безпечний?



Шоломи OnRide сертифіковані за стандартами безпеки для велосипедистів EN1078 и CPSC: 16CFR1203 (1995).



Як правильно підібрати під себе шолом?



Досить складно вибрати шолом з фотографій в інтернеті. Шолом може просто не підійти по формі, навіть якщо він по-справжньому якісний і круто виглядає, шукайте "свій" - вибрати завжди є з чого. При виборі шолома радимо відвідати веломагазин, щоб визначити, чи підходить конкретна модель особисто для вас. Шолом повинен сидіти на голові, як влитий. Коли він відповідає формі вашої голови, ви не повинні відчувати його присутність взагалі. Він повинен бути як зручний одяг.

Важливо: ніде нічого не повинно стискати, терти, вільно він також не повинен бовтатися. Зафіксуйте Баклю на потилиці, застебніть лямки. Струсіть головою. Шолом не повинен з'їжджати в сторону, провертатися в сторони, насуватися на лоб або на потилицю.


Шоломи відрізняються за призначенням. Крос кантрійниє шоломи легкі, добре вентилюються, завжди мають козирок, який за бажанням можна відстебнути. Моделі середнього рівня і вище мають внутрішню сіточку від комах. Шоломи для ендуро міцніше, більш важкі, в них менше вентиляційних отворів, потилична частина збільшеного розміру і захищає при ударах задню частину голови. Моделі для шоссейников мають багато вентиляційних отворів і низька вага, а ось козирок в них відсутня, адже закриває огляд в низькій посадці.



Подушечки на кожній моделі шоломів OnRide можна відстебнути і відіпрати.


Написати коментар

Авторизуйтесь авторизуйтесь або зареєструйтесь для написання відгуку

Теги: