Манетки та шифтери


Манетки та шифтери

Гальма велосипедні бувають декількох типів, найпопулярніші з яких це дискові гальма і обідні гальма. Дискові гальма був придуманий набагато пізніше звичайного гальма, який зупиняє велосипед завдяки тертю колодок об обід. Особливо такі гальма стали ставити майже на кожну модель велосипеда. Це безумовно ускладнює процес його експлуатації та обслуговування. Але при цьому несе в собі підвищений рівень безпеки за рахунок більш чіткого і різкого гальмування, а точніше зупинки велосипеда. Можна додати, що тим хто вперше сів на велосипед з дисковим гальмом, необхідно більш акуратно поводитися на дорозі, поки не звикнете до різкого гальмування.

Існує також поділ дискових гальм на механічні і гідравлічні. Перший варіант досить простий в обслуговуванні і не дорогий в ціні для придбання. Але має такі недоліки як постійний люфт і частота налаштувань системи. Гідравлічні ж гальма на порядок краще, але і дорожче в обслуговуванні, так як мають принцип роботи такий же як і у мотоциклів і автомобілів. Від гальмівної ручки до Каліпери йде не тросик. як в першому варіанті а шланг із заповненою гальмівною рідиною. У даній системі досить легкого натискання, щоб зупинити велосипед, але важливо щоб вона була прокачано і в ній не було повітря.

Ну і звичайно всім відомі обідні гальма або V-brake. Ще їх просто звуть вібрейки. Найпростіший і десятиліттями перевірений спосіб зупинки велосипеда. Ободниє гальма почали використовувати майже з винаходом самого велосипеда, коли людям набридло гальмувати своєї підошвою або ногами, здираючи зайву шкіру. Правда в початковому варіанті вони трохи відрізнялися. Взагалі ободниє гальма можна вдіяти теж на різні підвиди. Можливо Ви чули що існують кантіліверние гальма, U-образні і шосейні. Так ось як завжди у кожного з них свої плюси і мінуси. Наприклад шосейні гальма бояться бруду так як мають дуже маленький грязьовий зазор, вібрейки ж більш поддатлівие. А кантіліверние саме і придумали для того, щоб не бояться бруду, тому їх часто використовують в циклокросовий гонках де бруду більше ніж сухий дороги.

Наприклад шосейні гальма бояться бруду так як мають дуже маленький грязьовий зазор, вібрейки ж більш поддатлівие. А кантіліверние саме і придумали для того, щоб не бояться бруду, тому їх часто використовують в циклокросовий гонках де бруду більше ніж сухий дороги.

 

Наприклад шосейні гальма бояться бруду так як мають дуже маленький грязьовий зазор, вібрейки ж більш поддатлівие. А кантіліверние саме і придумали для того, щоб не бояться бруду, тому їх часто використовують в циклокросовий гонках де бруду більше ніж сухий дороги.


Порівняння товарів (0)



+ 17 грн. бонус
Шифтер SL-S700-8, ALFINE RAPIDFIRE Plus 8-швидк. рубашка 2100мм
+ 16 грн. бонус
Шифтер SL-S700-8, ALFINE RAPIDFIRE Plus 8-Cкор.
+ 42 грн. бонус
Шифтер SL-S700-11, ALFINE RAPIDFIRE Plus 11-швидк, рубашка 2100мм
+ 18 грн. бонус
Шифтер SL-S503-8, ALFINE RAPIDFIRE Plus 8-швидк, рубашка 2300мм
+ 39 грн. бонус
Шифтер SL-M8100 DEORE XT, 12-Швидко, правий
+ 39 грн. бонус
Шифтер SL-M8100 DEORE XT, 12-Швидко, на гальм ручку I-Spec EV, правий
+ 25 грн. бонус
Шифтер SL-M7100 SLX, 12-Швидко, правий
+ 25 грн. бонус
Шифтер SL-M7100 SLX, 12-Швидко, на гальм ручку I-Spec EV, правий
+ 22 грн. бонус
Шифтер SL-M6100-R Deore, 12-швидк, правий, без індикат.передач
+ 23 грн. бонус
Шифтер SL-M6100-R Deore, 12-швидк, правий
+ 20 грн. бонус
Шифтер SL-M5100-R Deore, 11-швидк, правий
+ 14 грн. бонус
Шифтер SL-M5100-L Deore, 2-швидк, лівий, важіль MONO
Показано з 1 по 15 із 176 (всього сторінок: 12)