Зима і велосипед, основні правила

Зима і велосипед, основні правила

Напередодні новорічних свят ми почали спостерігати і передчасний сніг. Люди катають менше, але все ж зустрінеш в місті справжніх героїв. Так давайте розглянемо основні правила поведінки взимку, на велосипеді.

Як їздити по льоду?

 

    По-перше, існує теорія, що на більшій швидкості, зчеплення з дорогою збільшується, так як зменшується пляма контакту з дорогою. Покришка нагрівається через деформацію при коченні, що в свою чергу плавить сніг під нею, через що і знижується зчеплення (з'являється тонкий шар води, між покришкою і дорогий). Але це все теорія, і щоб домогтися бажаного, теоретики пропонують збільшити швидкість з 5 км / год до 40 км / ч.



 

    Але давайте ближче до справи. Про нюанси. Ну зрозуміло що потрібно починати гальмувати заднім гальмом, а передній підключати після, дозовано. Проїхавши сніговий замет, сніг гарантовано потрапить на доріжку обода і колодки, що відразу зменшить зчеплення і відповідно ефективність гальмування. Тут дискові гальма звичайно виграють. Загалом рада - періодично пригальмовуйте на V-brake гальмах, щоб тримати колодки і обід сухими.


    Краща дорога, це вже укатані ким то раніше стежки, так як на пухкому снігу, зчеплення дуже погане. Не намагайтеся різко гальмувати на поворотах, так як велосипед швидше за все понесе по прямій. Навантаження краще розподіляти рівномірно, але краще з великим зусиллям на задню покришку. Хоча і тут потрібно не перестаратися, інакше колесо провалиться в сніг і почне буксувати.

    У місті Вам буде зустрічатися все: сніг, асфальт, лід, вода, бруд. Тут потрібно бути обережними. По-перше, в таку пору року краще не їздити по краю проїжджої частини, так як туди скидають весь сніг, який в підсумку замерзає і утворює неприємну субстанцію для велосипедиста. А по-друге потрібно знати основні правила поведінки, якщо Ви потрапили на лід:

  • не можна обертати педалі; 
  • не можна повертати; 
  • потрібно розслабитися і почекати поки не за скінчиться лід; 
  • не можна вертіти головою; 
  • не совершать резких движений; 
  • не можна гальмувати.

 

    З приводу шипованих покришок. Вони впораються на 2 основних види - міська і екстремальна. Міська зазвичай має 2 ряди шипів, що в сумі складе від 100 до 150 шипів на покришку. Екстремальна же йде в 4 ряди зазвичай. Її кількість шипів на покришку буде близько 300 штук. Але тут потрібно розуміти плюси і мінуси однієї і другої. По-перше міська набагато легше і накат відповідно теж краще. Вона добре себе веде на льоду, але потрібно щоб гума не була перекочений, інакше буде поганий контакт з дорогою.

Екстремальна ж вважається всепроходімості, але все ж вона не дасть 100% гарантії від падіння або заносу. Вона безумовно краще себе поведе на льоду ніж звичайна зимова гума. Так що будьте уважні і дотримуйтесь простих правил поведінки на льоду.


 



Написати коментар

Авторизуйтесь авторизуйтесь або зареєструйтесь для написання відгуку

Теги: